چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شانس

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۵۲ ب.ظ

شانس و میبینین؟!! نه میخوام بدونم آخه این چه شانسیه من دارم؟ ما دانشجو بودیم بچه های الانم خیر سرشون دانشجوان!

دیروز که روز بعد عاشورا بود گفتم عمرا کسی بیاد سر کلاس مخصوصا اینکه کلاسای صبح دانشگاهم اکثرا تشکیل نشده بود ! با خوشحالی رفتم در کلاس و باز کردم، میبینم بــــــــــــــــله همه با یه لبخند ملیح منتظر شروع کلاسن میخواستم بگیرم خفشون کنم . والا زمان دانشجویی ما فقط منتظر بودیم یه بهونه ای جور بشه و گروهی کلاس و بپیچونیم ولی اینا....

تازه یادتونه وسط کلاسا همش میگفتیم استاد خسته نباشین تا درس رو تموم کنه بره؟ الان من بعد از کلی درس دادن میگم خوب دیگه بچه ها میخواین اگه خسته شدین یکم استراحت کنین؟ میگن: نــــــــــــــــــــه استاد بقیه درس رو بدید!!!! یعنیا آدم حالت تهوع بهش دست میده اینقدر که اینا مثبتن... :-(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۵
مهـــ شین

نظرات  (۴)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
اخ نوشین دقیقا واسه منم همین اتفاق افتاااد. آخه کی ساعت ده صبح روز بعد از عاشورا میاد کلاس وقتی رفتم سر کلاس میخواستم تک تکشون رو بزنم . فکر کن واسه اون ساعت کلی برنامه ریزی میکنی و بعدش....
آخه جالبه که این کلاسه اصلا هم مثبت نیستند وهمشون شیطون من نمیدونم واسه چی پا شده بودن اومده بودن!!!
خلاصه منم کلی حالم گرفته شد
پاسخ:
پس توام در نوع خودت لوک خوش شانسی مثل من!
حقته
پاسخ:
:-(
That's a wise answer to a tricky quoitsen

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی