چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عشق

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ب.ظ

یعنی عشق واقعی توی این دنیا وجود داره؟.یعنی واقعا ممکنه کسی به خاطر یکی دیگه از خودش بگذره؟ البته غیر از عشق مادر به فرزندشو میگما.منظورم بین زن و مرده .نه واقعا داریم؟ شک دارم .مخصوصا توی این دوره زمونه 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۱
مهـــ شین

نظرات  (۱)

هست ولی خیلی کمه 
من به عینه دیدم کسی که به قول معروف لقمه از دهن خودش میگرفت میذاشت تو دهن عشفش!!! یه چیزی تو این مایه ها ....

ولی  ادمهای الان این عشق رو در دو معنا برداشت میکنند 
یا طرف مقابل رو خیلی ساده فرض میکنند
یا خودشون رو خیلی ادم حسابی
من غیر این دو حالت ندیدم! 
اخرش میشه یه چیزی تو مایه های عجب غلطی کردم !! ://

پاسخ:
ایول عجب عشقی بوده👍👍
 اره درست میگس.
میدونی به این نتیجه رسیدم که ادما هرررررررچقدرم که یه نفر رو دوست داشته باشن ولی هرگز طرف رو به خودشون ترجیح نمیدن نه؟خب اخه این که عشق نمیشه .باز خوبه تو یه موردشو دیدی من که ندیدم البته ادعا زیاد دیدما ولی پای عمل(مثلا وقتی پای غرور خودشون میون باشه یا آبروشون و... ) دیدم همه خودشونو ترجیح میدن ... شایدم اشتباه میکنما چوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی