چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اندر احوالات بنده

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ

امروز بعد از مدت های طولانی

.

.

.

.

.

.

 حالم خوبه :-) نمیدونم چرا خیلی حس خوبی دارم شوق دارم...

نمیدونم شاید به خاطر نزدیک شدن دوباره به هنر باشه ولی این دفعه یه هنر جدید ... اووووو میدونین من چند ساله از هنر فاصله گرفته بودم؟ اونم همش به خاطر درس لعنتیه که آدم وو تک بعدی میکنه عح...

فردا جلسه سومه که میرم تازه مثل یه نوزادم که 4 دست و پا میخواد راه بیفته ولی خیلی با روحم عجینه حالا فقط منظورم موسیقی نیست کلا هنرو میگم... خوشنویسی اشباعم کرده بود روحم یه هنر جدید میخواست. قشنگ انگار یه کمبود بزرگی تو زندگیم داشتم ولی نمیفهمیدم چیه...

به زور و اصرار دوستم رفتم ثبت نام ، البته با بی میلی شدیییییید چون نه حوصلشو داشتم نه وقتشو، ولی الان خیلی ازش ممنونم که این پیشنهاد خوب رو بهم کرد ... خیلی حس خوبی دارم تمام درگیری های ذهنیمو یه جورایی کم کرده.

جلسه قبل استاده داشت درس میداد یهو وسطش قطع کرد زل زد تو چشمای من و گفت شما خیلی به موسیقی علاقه دارین؟ گفتم فکر میکنم بله ولی با دو جلسه زوده قضاوت کردن، چطور مگه؟ گفت آخه خیـــــلی شوق و ذوق دارین خیلی بیش از حد :-))) بعدم کلی خندید! آخه میدونین همین که یک کلمه از تو دهنش میومد بیرون من عین نهنگ می بلعیدم :-))) خودم خندم گرفت بعدش سعی کردم آروم تر گوش کنم . آخه آدم اینقدر تابلو :-)) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۵
مهـــ شین

نظرات  (۵)

چقدر عالی پس باید یه کنسرت 3 نفره(تو و فریبا و سمانه) برامون بذارین:))
پاسخ:
آره فریبا سه تار و دف و آواز منو سمانه ام سر سنتور دعوا :-)

خوشحالم که حالت خوبه دوستم:)))

 

ای ول پی بالاخره رفتی
حالا چی رفتی
موسیقی فوق العاده است یعنی تموم غم های عالم یادت میره وقتی میزنی
پاسخ:
سنتور عشقم :-) البته بعد از پیانو :-/
یه جوریی دربارش حرف میزنی انگار پیر موسیقی ای :-) شایدم هستی ما خبر نداریم والا
منم اون اوایل که میرفتم کلاس سه تار همین بودم!
استاده کلی ذوق میکرد میدید من اینقدر مشتاقم و چشام برق میزنه وقتی یه چیزی یاد میگیرم! 

موفق باشی. 
من منتظر تک نوازیت تو کنسرتم هستم. :)))


پاسخ:
مرسی :-*
حالا که اینقدر اصرار میکنین میام برا کنسرت به شرطی که سمانه برا سنتور نیاد. به جون خودم گیس و گیس کشی میشه .
تصور کن من و سه تار و دف و آواز!!
با دو دست سه تار و با دو لنگ دف
آواز هم باید بخونم!!! 

:))))))))


اگه تو قول بدی سنتورت رو ادامه بدی تا به کنسرت برسی منم قول میدم اصلا نذارم سمانه اونورا پیداش بشه!  :)
پاسخ:
آره دیگه پس چی فکر کردی؟؟!! اصلا هنرش به اینه که همه رو با هم بزنی. راستی کاش ساز دهنی ام یاد میگرفتی تا وقتایی که تو آواز سکوت داره ساز دهنی بزنی . با حال میشه ها از ما گفتن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی