چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خداحافظی

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۳ ق.ظ

من خیلی آدم برون گرایی نیستم واسه همینم خیلی علاقه ای ندارم که مدام بیام حرف بزنم و از زندگیم و اتفاقات دور و برم بگم .بیشتر وقتایی هم که میام و به اینجا سر میزنم و آپ میکنم وقتایی هست که به شدت دلم گرفته و نیاز به درد دل دارم و از اون جایی که زیاد اهل گفتن درد دلم به اطرافیانم نیستم میام اینجا و مینویسم و یکم سبک تر میشم ،چه بسا اصلا هم معلوم نیست چی میگم و از چی واز کجا میگم😁😁 .واسه همین فکر میکنم این وبلاگ برای مخاطب جذابیت زیادی نداره و بیشتر به درد دل وامونده ی خودم میخوره.خلاصه که به این دلایل تصمیم گرفتم در اینجارو تخته کنم و یا یه وبلاگ مختص درد دل کردن برا خودم بزنم یا اینکه کلا وبلاگ نویسی و وبلاگ خوندن و....رو بذارم کنار و روی کاغذ حرفامو بنویسم.البته غیر از وبلاگ مهراد که هرازگااااااهی آپش میکنم چون دوست دارم بچم بدونه چه اتفاقاتی توی کودکیش براش افتاده و چی بهش گذشته.

اگه خوبی بدی دیدید حلال کنید 😃😃

فعلا که همچین تصمیمی دارم حالا میذارم باشه شاید یه روزی نظرم عوض شد و بازم دلم خواست بیام وبلاگ نویسی کنم.

به امید دیداااااررررر

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۷/۰۴/۳۱
مهـــ شین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی