چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مادری

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ق.ظ

آدم وقتی مادر میشه عوض میشه. نه به اجبار بلکه خودش دوست داره عوض بشه. دوست داره از اینی که بوده و هست، کامل تر بشه. پیش خودت میگی آیا من واقعا آدمی هستم که بخوام بچم مثل من بشه؟ یا منو الگوی خودش قرار بده یا از من پیروی کنه یا.... 

 خودت دلت میخواد بهتر بشی کامل تر بشی چون میبینی که بچت تو رو کامل میدونه در حالی که نیستی! پس چرا نباید سعی کرد که کامل تر شد؟ حداقل سعی که میشه کرد. 

دوست دارم مادر خوب و نمونه ای باشم و برای این کار به یه سری تغییرات نیاز دارم. اول از همه اینکه تکلیفمو با خودم روشن کنم. درمورد یه چیزایی که مردد هستم یا با اینکه مهم اند ولی وقت نکردم بشینم و درست بهشون فکر کنم و تصمیم قطعی درموردشون بگیرم. چون الان دیگه یه نفر هست که به مرور بزرگ تر میشه و سوال پیچت میکنه و تو باید برای هر حرف، رفتار، حرکت و... جوابی داشته باشی، یه جواب قانع کننده... 

باید طوری باشی که وقتی بهش میگی فلان رفتار رو نکن یا فلان حرف رو نزن، خودش با چشمای خودش ببینه که تو هرگز اون رفتار رو انجام نمیدی یا فلان حرف رو نمیزنی... 

باید از خودمون شروع کنیم... 

من میخوام شروع کنم و اول از همه از ظاهر، رفتار و کردارم... 

مادر بودن سخته ولی ارزش بهتر شدن رو داره... 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۰
مهـــ شین

نظرات  (۱)

چه جالب
اینها دلنشغولیهای مت بود وقتی ازدواج کردم. 
اینکه حس کردم در مقابل یکی دیگه هم مسئولم و دیگع نمیتونم خودسرانه تصمسم بگیرم. 
به نظرم ورود یکسری ادمها مثل همسر یا بچع به زندکی، مسیر زنرگی رو منسجم تر و هدفمندار میکنه. 
به نظر من یک همسر عاقل و هدف دار از یک زن مجرد کاملتره و یک مادر هدفمند و متفکر باز از اون همسره خیلی کاملتر چون داره علاوه بر مدیریت زندگی خودش، زندگی یکی دیگه رو هم توی یه مسیری قرار میده ! پس مسلما خیلی سخته ولی بسیار شیرین. 😊😊

ببخشید با موبایل تاسپ میکنم کورکورانه! با کلی غلط غلوط!
رمز هم میخوام. 😑
پاسخ:
آره خب موقع ازدواج هم آدم هدفمندتر میشه و تصمیماتشو سعی میکنه عاقلانه تر و با مشورت بگیره ولی خیلیاش به خاطر اینه که یه شریک داری تو زندگیتو شاید خیلی از تصمیماتو به خاطر اون طرف میگیری حتی با اینکه شاید خوشاید خودت نباشد و اون طرف هم همینطور یعنی یه جاهایی براهم از خودگذشتگی میکنه آدم وقتی ازدواج میکنه. ولی وقتی بچه دار میشی خودت دوست داری که تغییر کنی خودت دوست داری بهتر بشی با رضایت کامل نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه...
آره درسته. 
من همیشه با موبایل میام نمیدونستم تو با لپ میای، پس هنوز بهش وابسته ای :-))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی