چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بی خوابی

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ق.ظ

ساعت تقریبا یه ربع به 6 صبحه و من همچنان بیدارم !! نمیدونم چرا جدیدا اینطوری شدم! شبا خوابم نمیبره و دم دمای صبح که کم کم خواب میاد توی چشمام به محضه اینکه میبندمشون خوابای آشفته و پریشون میبینم ! اکثر خوابای بدم اینه که یا دزد اومده و من همش در حال فریاد زدن و ناراحتیم :-( یا خواب حیوونای جور واجور و میبینم ! خیلی بده توی خواب آرامش ندارم :-( نمیدونم شاید به خاطر اتفاقای بدی که به فاصله خیلی کم برام افتاده ذهنم آشفته شده !

چقدر انرژی منفی دادم ببخشید! برم ببینم یکی دو ساعت خوابم میبره یا نه...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۱
مهـــ شین

نظرات  (۵)

خیلی اعصابه آدم خورد میشه وقتی خوابش نمیبره!!! البته برای من کم پیش میاد که خوابم نبره:)مشکلاتو به باد بده عزیزدلم...

 

پاسخ:
آره واقعا خیلی بده! همیشه میگم بهترین نعمتی که خدا به یسری افراد داده خواب راحته! 
جوووووووون!؟؟؟ 
ساعت 6 صبح داری پست میذاری!؟؟؟؟ 


پاسخ:
بله بله دقیقا 6 صبح!!
سللللام نوشین جوونم 
مباارک باشه 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
کار خوبی کردی دل تنگیم با خوندن مطالبت کمتر میشه
پاسخ:
سلاااااام بر عطی خانوم جونمون. به به جات خالی بود ! مرررسی خوشحالم که اومدی :-*
عزیزم چرا آشفته ای پس چرا بهم نگفتی :'( 
پاسخ:
میخوام سعی کنم از امشب زود بخوابم و به چیزای خوب فکر کنم :-)
باشااااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی