چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

واکسن

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ق.ظ

از بسکه سرماخوردم دیگه خسته شدم ! آخه چه وضعشه؟ تا یه سوز میاد آدم زودی سرما میخوره! نمیدونم چرا ویروسای جدید این همه قوی و عجیب شدن! والا

دکتر بهم گفته بود چون سرماخوردگیات بعدش حساسیت میشه و دست از سرت بر نمیداره حتما اوایل مهر واکسن آنفولانزا بزن... منم جو گیر شدم رفتم خریدم ولی وقتی حالم بهتر شد بیخیالش شدم :-)

چند روز پیش که باز سرماخوردم کلی افسوس و آه و ناله که چرا خریت کردم و واکسن و نزدم:-( برا همین واکسن و برداشتم و به امید اینکه این یه ماه تاریخش نگذشته باشه رفتم که بزنم! تزریقاتیه دهنش باز مونده بود که اااااااالان میخوای واکسن بزنی؟اواسط آذر؟؟؟؟ گفتم شما بزن کار به این کارا نداشته باش :-) گفت باشه و اخطار داد که دو سه روزی امکان داره یه آنفولانزای خفیف بگیری! گفتم باشه بابا خیالی نیست :-) چشمتون روز بد نبینه من این آمپولو زدم و از فرداش یک تب و لرز و بیحالی اومد سراغم که اصلا نمیفهمیدم اطرافم چه خبره گیــــــــــــج گیج بودم ولی خب خداروشکر بعد سه روز الان بهترم ...

راستی یادم رفت بگم این طرفا چند نفر در اثر تزریق آمپول ( فکر کنم پنیسیلین بوده همشون) فوت کردن!!! البته دور از جون جمع، ولی گفتم بگم که تا بشه دارو بخورین و سراغ آمپول نرین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۴
مهـــ شین

نظرات  (۴)

ای داد و بیداد!!! من که گفتم زمانش گذشته چون معمولا اواخر شهریور و اوایل مهرماه می زنن. الان بهتری؟
پاسخ:
اره خداروشکر خیلی بهترم :-*
من از همون سال اول لیسانس،
تو رو که میدیم یاد "سرمایی" شهر موشها میفتادم!!!

خب یکم به خودت برس بچه! 

پاسخ:
به من میگی سرمایی ، پس خواهرم و چی میگی! تمام وسایل گرمایشی رو تا اخرررر زیاد میکنه ! ادم از گرما لح لح میزنه ، بازم میگه سرده دوبرابر منم سرما میخوره. یعنی تقریبا همیشه سرماخورده :-) بسکه از بچگی مامانمون هی بهمون پوشونده و سرمایی بارمون اورده :-(
یعنی نمی خوای پست جدید بذاری؟!
پاسخ:
چرا تو راهه... 
وااای من سه هفته سرما خورده بودم یعنی دیگه گریه ام گرفته بود ازبس سرفه میکردم رگهای سرم درد می گرفت. یعنی تا میومدم یه ذره خوب شم به قول تو یه باد سرد و دو باره از اول . در عمرم اینجوری نبوووودم.البته من فکر میکنم استرس خیلی تاثیر داره کلا میگن هرچی استرست بالا باشه و روحیت ضعیف زودتر سرما میخوری و طولانی تر میشه،،،
باید شاد باشی . یه کم آهنگ بذار برقص.
راجع به این مسأله پنیسیلین هم یکی از اقوام دور ما فوت کرد، البته تو شیراز بوده،حتی یکی از شاگردای خاله من چر ک خشک کن خورد رفت تو کمااااا. داروخونه رو بستن. وااااای من این سری با ترس و لرز چرک خشک کن خوردمّ
پاسخ:
واااااای :-o دیگه چرک خشک کن و نشنیده بودم :-(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی