چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Viber

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۳۷ ب.ظ
یه گوشی نوکیا c6 داشتم خدایی خیــــــــــلی ازش راضی بودم یعنی عکس میگرفت باقلوا! انگار که با دوربین دیجیتالی گرفته شده بود این عکسا بسکه با کیفیت بود برای همین هیچ رقمه دلم نمیومد ازش دل بکنم :-( ولی خب اصرار بروبچ مبنی بر اینکه کجایی و چرا تو وایبر و واتساپ و... نیستی یکم هواییم کرده بود که عوضش کنم ! خوشبختانه این اواخر خودش بهونه داد دستم و تماسایی که باهاش میگرفتم مدام قطع و وصل میشد، فکر کنم بیچاره بوی گوشی نو رو شنیده بود استرس گرفته بود. خلاصه چند روز پیش یه گوشی جدید گرفتم و همون اول رفتم سراغ پیدا کردن اسم دوستام توی شبکه های اجتماعی. یکم دیر اومدم ولی خب عوضش الان جمع بچه ها جمع شده فقط گلمون کمه که اونم ایشالا یکی دو هفته دیگه بهمون میپیونده :-)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۷
مهـــ شین

نظرات  (۳)

یه گلریزون بگیرید برای گلتون یه گوشی اندروید بخرید خب!! 

والا!


پاسخ:
والا اگه مثل لپ تاپ خریدنت باشه که تا همه گوشی های تهران و حومه رو نبینی و نگردی و تحقیق دربارش نکنی نمیخری! باید خودمون یه گوشی بندازیم تو پاچت :-)
بابا مبارکه:)آره خوب شد اومدی اینجوری اگرچه همه از هم دور هستیم ولی به جاش از حال هم باخبریم
پاسخ:
اره اینطوری دور بودن اصلا به چشم نمیاد ...
با سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیز
مطلب بسیار جالب و زیبایی بود . خوشحال میشم به سایته منم سری بزنی
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی