چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خوشنویسی

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۱۹ ب.ظ
چند روز پیش تلویزیون یه خطاط رو نشون میداد که داشت خط مینوشت و یه آهنگ اصیل ایرانی خیلی زیبا هم پخش میشد (برنامه زنده بود) وای نمیدونین چقدر کیف کردم . بعد از نزدیک به دو سه سال خط درست حسابی ننوشتن، دوباره دلم هواشو کرد و رفتم سراغ دفتر دستکم و شروع کردم به نوشتن .خیــــــــــــلی دلم تنگ شده بود! تصمیم گرفتم خطی که مامانم چند سال پیش گفته بود هر زمان که وقتشو پیدا کردی واسم بنویس! _و من رفته بودم که بنویسم_ رو واسش انتخاب کنم و بنویسم. دیگه دست من به این قلم که رفت مگه میشد نگهش داشت ! پاییز باشه و شبم باشه و آهنگ با حال پخش بشه (ترجیحا سنتی باید باشه موزیک، چون شدیدا روی خط تاثیر میذاره میگین نه؟ میتونین امتحان کنین: یه خط بنویسین با آهنگ سنتی و بعدش یه خط با آهنگ اندی! به راحتی میتونین تفاوت رو احساس کنین :-) .
البته هنوز فرصتش پیش نیومده که شعرایی که مامانم میخواست و واسش بنویسم و اون دو تا خط قسمت خواهر جون شد ، ولی تو فکرش هستم: 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۵
مهـــ شین

نظرات  (۴)

سلااااااام

به به عجب وبلاگ آرامش بخشی

چقد خوش خط واااااااااااااااااااااااااو

چقد دلم تنگ شد کنار دستت بشینمو خط بنویسم

پاسخ:
به به هاجر خانوم گلمونم تشریف آوردن خوش اومدی :-*
مرسییییییییییی 
آخ نگو! چقدر با حال بود اون روزای سخت! (جمله رو داشتی؟) 
وااااای نوشین خیلی خوشگل نوشتی ی ی
اون زمانا که پیش ما بودی اینقدر قشنگ نمینوشتی هاا

حیف 
چقدر گفتی بیاید بهتون خط یاد بدم هیشکی گوش نکرد!!! 

عین من که الان به همه میگم بیاید بهتون سه تار و دف یاد بدم ولی کسی گوش نمیده!! 

آورین آورین 
خب همیشه بنویس دیگه وقتهای آزادت رو
میدونی چقدر تو روحیه تاثیر شگرف داره ه ه ! 

پاسخ:
مرسیییییی :-*
اون زمانا که پیش تو بودم مگه وقت میکردم قلم دست بگیرم! همش درگیر پایان نامه لعنتی بودم !
هر کی میبینه من دارم خط مینویسم میگه به منم یاد میدی میگم آره ولی باید پایه باشیا! دو روز که میگذره خسته میشن و دیگه ادامه نمیدن ! خیلی پشتکار و علاقه میخواد.
آره راست میگی الان میفهمم چقدر توی روحیم تاثیر داره
ای جووونم بسی سعادت داری 
منم  دست خطت رو قاب گرفتم به دیوار اتاقمه هنو ز
یادش به خیرررر
یادمه با اهنگه سنتی نوشتیش
این خودش خیلیه که آدم روی کسی تاثیر بذاره وفرامووش نشه
من راهنمایی که بودم کلاسشو رفتم ولی از ون جاایی هیچ کاریمو کامل نمیکنم رهاش کردم ایشالا در برنامم هست
اه تو روح این درس
پاسخ:
قربوووونت :-* خوشحام که نگهش داشتی :-) حتما ادامه بده خیلی کیف داره
مرسی خواهرجونم زدم به دیوار کلاسمو مدام نگاش میکنم چقدر خوبه که آدم همچین خواهر هنرمندی داشته باشه :-) :-* :-* :-* 
پاسخ:
فدای خواهر جون عزیزم . بابا یه خواهر که بیشتر نداریم :-* :-* :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی