چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آزمایش خون

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ب.ظ
راستش قرار بود یه چکاپ کامل انجام بدم برای چک کردن آهن و کلسیم و تیروئید و عفونت و... خلاصه کامل کامل ...
حدودا ده روز پیش رفتم آزمایش دادم ... یه سرنگ بزرگ خون ازم گرفت. به قدری ازم زیاد خون گرفت که کشیده شدنش رو تو رگام قشنگ حس کردم !! گفت چون تعداد آزمایشاتت زیاده خیلی باید خون بگیریم!  منم کلا گوشت قرمز خیلی کم میخورم واسه همین همیشه یکم کمبود آهن و دارم واسه همین با این خون زیادی ام که ازم گرفت حسابی رو اعصابم اثر گذاشته بود و ده روز خیلی بدی رو پشت سر گذاشتم ...
چند روز پیش رفتم جواب آزمایشم و گرفتم باید فردا پس فردا برم به دکتر نشون بدم . تا اونجایی که خودم سر در میارم نشون میده یکمی کمبود آهن و کمبود ویتامین دی دارم ، تا برم بببینم دکتر چی میگه...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۷
مهـــ شین

نظرات  (۲)

خب ایشالا طوری نیست کمبود آهن و ویتامین دی رو همه دارن نگران نباش عزیزم:*ایشالا جواب آزمایشت عالی میشه.

پاسخ:
امیدوارم ! مرسی :-*
منم پارسال برای همون چیزایی که درگیرش بودم رفتم یه چکاپ دادم.
فکر کنم یه لیتر ازم خون گرفتند. 
سرنگه اندازه خودم بود! 
منم کم خونی داشتم و نا ایمن در مقابل هپاتیت!! 
دکتر هم کلی بهم داروی تقویتی داد، کیه که بخوره!!!

:))


پاسخ:
اندازه خودت ؟! :-))))
منم خسته شدم از دارو خوردن، شیطونه میگه همشو بریزم دور :-/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی