چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ساده

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳ ق.ظ

دیدین آدم یه وقتایی دیگه زیادی خوشبین میشه ...

بعضی وقتا میفهمی و میدونی بعضی آدم ها اون چیزی نیستن که تو فکر میکنی ولی نمیخوای اینو بپذیری ، واسه همین اون جوری که خودت دلت میخواد بزرگشون میکنی و از نگاه و فکر خودت باهاشون برخورد میکنی ...

یعنی دلت میخواد فکر کنی اونی هستند که تو میخوای و با این حس جلو میری، ولی بالاخره میفهمی اشتباه میکردی و اونوقته که آرزو میکنی

 ای کاش از اول عاقلانه به موضوع نگاه کرده بودم ...

ایکاش واقعیت رو از همون اول پذیرفته بودم...

ایکاش توی ذهنم الکی اینهمه بهش شاخ و برگ نمیدادم ...

تا وقتی به عینه واست ثابت میشه که اشتباه کردی و خیلی ساده لوحانه و زیادی خوشبینانه برخورد کردی ، شدت ضربه ای که بهت وارد میشه سبک تر باشه و اینقدر از حماقت خودت ناراحت نشی...

جمله سنگین بود، فردا ابتداییا تعطیل :-)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۵
مهـــ شین

نظرات  (۳)

یعنی من اونی که بودم نیستم...آخه چراااااااا
پاسخ:
اتفاقا یکی از کسایی که همیشه همونیه که بوده تویی :-)
من که بار ها این مسأله رو تجربه کردم به عینه عزیززززززم
زیادی رو کسی حساب میکنم، مایه می ذارم واسه طرف زیااااااادی، وبعد وقتی نتیجه ای نمی بینم به شدت افسرده میشم😢😢😢😢😢😢
من که خیلی وقته به این نتیجه رسیدم که فقط خداست که همیشه باهاته، کسایی دیگه یهو تو اوج یه شررایطی ولت میکنن جالب اینجاست که تو حتی یه چرا نمیتوننی بهت میگن پرتوقع،،،. 
پاسخ:
اره ادم باید به اندازه ارزش هر کس و با شناخت کامل براش مایه بزاره تا بعد سرخورده نشه .

:|

کاش بتونیم به هر کی به همون اندازه که هست بها بدیم نه به اون اندازه که ما فکر میکنیم!

پاسخ:
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی