چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برف

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۱ ق.ظ

امروز صبح که از خواب پاشدم و پرده رو کنار زدم ،دیدم گوله گوله برف درشت و سفید داره میباره ،داشتم ذوق مرگ میشدم. امسال دیگه رکورد شکسته بود حتی بارونم نیومده بود!!!! .خیییییییلی خوشحال شدم نیشم بسته نمیشد :-)))))))

مهرادو بغل کردم و آوردمش کنار پنجره گفتم ببین داره برف میاد ،زودی گفت برف و ذوق کرد .آخی اولین برف زندگیشه که میبینه چون پارسال اصلا برف نیومد :-(

خدا کنه ادامه دار باشه و زمین بتونه یه نفس عمیییییییق بکشه :-)))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۸
مهـــ شین

نظرات  (۱)

وای خوشبحالتون 
ما که برای دیدن برف باید بزنیم به کوه و کمر 
دیروز هم تهران اومد ولی به من فقط سرماش رسید :))

یاد روزایی افتادم که تو کوی حالمون از برف بهم میخورد!!! 
پاسخ:
یعنی این حرف از دهن من درنیومده برف قطع شد :-/ یه ذره ام رو زمین ننشست. یاد چشم کردنای معصومه افتادم، خودش بیشتر از همه تاکید داشت که چشماش شوره (-:(-:(-:(-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی