چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ازون شبا

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۵۲ ق.ظ

بازم ازون شبای غم انگیز و پر از اشک... 

بازم اشک ریختن توی تنهایی... 

متنفرم از تنهایی گریه کردن. شاید بیشتر آدما دوست داشته باشن تو تنهایی گریه کنن و کسی اشکشونو نبینه. خوووووش بحالشون کاش منم اینجوری بودم. اون وقت خیلی راحت تر میتونستم با ناراحتیا و دل گرفتنام کنار بیام...

درست همین الان که دارم این متنو مینویسم، چند ثانیه پیش دختر خالم که پست قبلی راجع بهش نوشته بودم از مشهد برام پیام داده که در جوار امام رضا دعاگوتم!!!! فکر کن الان، ساعت 3:50 دقیقه صبح!!! چقدر حالمو خوب کرد، چقدر به همچین پیامی احتیاج داشتم. دارم خودمو اونجا تصور میکنم و درددل میکم. خیلی سبک شدم. خدایا مرررررررسی ازت که تنهام نمیذاری، دوست دارم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۲
مهـــ شین

نظرات  (۱)

آخی چرا نبینمت چشماتو گریووون 😔😔😔
تنهایی گریه کردن و خودخودی خیله بده بخصوص وقتی ادم مثلا متاهله 😑😑

من قبلنا از اون ادمهایی یودم که دوست داشتم تو خلوت خودم گریه کنم و گریه هم میکردم هاای هاای!!

ولی الان دوست دارم تو ملاعام گریه کنم ولی خب کسی محل نمیده!!!😑😑

اخی دلم زیارت خواست چقد 😢
پاسخ:
آره راست میگی الان که فکرشو میکنم یادم میاد که منم قبل ازدواج دوست نداشتم کسی گریه کردن و اشکمو ببینه ولی الان برعکس البته نه هر کسیاااااااا. خب ادم ازدواج میکنه پس برای چی!  تو روحشون که نمیتونن اشک ادمو بند بیارن 😑😑😒😒

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی