چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ورزش

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ق.ظ

از فرصتی که تو این یه ماه دارم استفاده کردم و باشگاه رو بعد از سه سال بارداری و شیردهی و خلاصه بچه داری مطلق، شروع کردم. هم برا زیاد نشدن وزن هم برا روحیم. البته بیشتر به خاطر دلیل دوم. از وقتی 13 سالم بود تا سه سال پیش یادم نمیاد سالی بوده باشه که تابستونش باشگاه نرفته باشم چند سال اول تنیس میرفتم بقیه سال ها ایروبیک و بدنسازی. یعنیا احساس خفگی میکردم تو این سه سالی که به هییییییچ وجه نمیتونستم برم ورزش کنم. درسته که چند جلسه اول به خاطر چند سال ورزش نکردن از بدن درد داشتم میمردم ولی می ارزید به باز شدن روحیم.

با اینکه فقط دو ساعت توی هفته میرم و بیشتر از این نتونستم براش وقت بذارم ولی همینشم برام غنیمته انگار گمشدمو پیدا کردم 😁😁😁😁 اخه چقدر تو خوبی ورزش دوست داشتنی من  😅 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۹
مهـــ شین

نظرات  (۱)

باشگاه و ورزش هیچی هیچی نداشته باشه همون روحیه ادم رو شا دنگه میداره عالیه.. من قبلنا یه سری فعالیتهای دیگه جایگزین ورزش کرده بودم که خیلی خوب بود.. ولی یهویی همه چی رو کنار گذاشتم رسما داشتم میمردم.. الان که دارم یکی یکی میرم سراغشون حالم بهتر و بهتر میشه .. :) 
پاسخ:
آره دقیقا.
اول هر تغییر بزرگ مثل ازدواج یا بچه دار شدن و... همینطوره انگار ادم روال زندگی قبلیش یهویی از دستش بیرون میره و یکم مدیریت سخت میشه ولی کم کم باز بین قبلنش و الانش میتونه تعادل ایجاد کنه و خودش حال خودشو خوب کنه 😊
خداروشکر که حالت بهتره😌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی