چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

محدودیت

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ب.ظ

هی میگم وقتی تصمیم میگیرین بچه دار بشین قبلش همه کاراتونو انجام بدین بعد،  هی میگن نه با بچه ام میشه همه کار کرد.. 

اون از کلاس سنتور اینم از دانشگاه 😐 این ترم نتونستم برم. ترم دیگه ام که رو شاخشه.. 

فقط امیدوارم کسی رو جای من نذارن که البته بعید میدونم 😳

همیشه پیش خودم میگفتم اگه یه روزی بخوام بچه دار بشم حتی اگه بهترین و دوست داشتنی ترین شغل دنیا رو هم داشته باشم.، حداقل دو سال میذارمش کنار تا بچم یکم بزرگ بشه.  چون خودم دوران کودکی پر استرسی رو گذروندم به خاطر اینکه مامانم شاغل بود و هر روز صبح ساعت 6 باید مارو از خواب بیدار میکرد و میبرد خونه مادربزرگم واسه همین ارامش نداشتیم و همش استرس دیر شدن و به موقع نرسیدن مامان بابا و..  رو داشتیم. ولی الان که پاش افتاده میبینم خیلی سخته ادم بخواد شغلش مخصوصا اگه مورد علاقش باشه، موقتا کنار بزاره مخصوصا اگه استخدامم نباشی و هر لحظه امکان اینکه دیگه بهت نیاز نداشته باشن،  باشه.  خلاصه فعلا که تعطیل کردیم امید به خدا. بابام همیشه میگفت : الخیرو فی ما وقع

ایشالا بچه سالم و سلامت به دنیا بیاد فدای سرش بعدش یه فکری میکنم ❤❤❤❤

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۵
مهـــ شین

نظرات  (۱)

به نظر من هیچی با ارزش تر از این نیست که تمام وقتت رو برای بچه ت، ثمره زندگیت بذاری! 
به نظر من حداقل یک و نیم الی دو سال برای بچه وقت کامل بذار، به قول خودت استرسشو کشیدی نذار بچه این تجربه رو داشته باشه. بعدشم که مامان هستند دیگه زحمت میکشن کنارت کمکت میکنن. :))
 
نگران نباش کار هست! 
به نظر من وقت بذار الان که تو خونه ای سرت رو به کارای هنری گرم کن.  کتاب بخون. درسهای تخصصی بخون که از فضای علم فاصله نگیری. 

عروسک درست کن و لباس بدوز برای بچه :)))))))

راستی! 
چرا سنتور رو گذاشتی کنار؟ برای بچه بد بود؟


پاسخ:
اره واقعا بچه ادم از همه چیز مهم تره... 
مامان هست ولی اصلا نمیخوام علاوه بر بقیه مشکلات منم یه باری بزارم رو دوشش !میخوام تا میتونم تمام مسوولیتش با خودم باشه
لباس و عروسک و اینا  رو که حرفشو نزن اصصصلا به این کارا علاقه ندارم ولی تا دلت بخواد کتاب خریدم و گذاشتم تو نوبت. 
کنار گذاشتن سنتور دو تا دلیل داشت یکیش اینکه دو سه سالیه شونه درد گرفتم و با یه فشار خیلی کم درد شدیدی میگیره ولی فکر نمیکردم مضرابای سبک سنتورم نتونه تحمل کنه حتی فیزیوتراپی ام رفتم ولی فایده نداشت این چند ماه بهش اهمیت ندادم و کلاسارو میرفتم ولی مثل اینکه به عصب دستم فشار میاورد ولی بازم دوست داشتم برم. باردارکه شدم تهوع و سردرد تمام تمرکزم ازم میگرفت نمیذاشت تمرین کنم منم به استادم گفتم فعلا نمیتونم بیام هر چند دیگه فکر نکنم بشه برم! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی