چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اعصاب

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ق.ظ

خیلی بی اعصاب شدم همش به این و اون گیر میدم.  نمیدونم از کمبوداییه که کم کم بدنم داره پیدا میکنه یا هورمونیه؟  نمیدونم ولی هرچی که هست اعصابم خیلی خورده..  بگذریم. 

بعد از چندین ماه دودلی و اینکه به دکترم بگم میخوام سزارین بشم یا الان نگم،  بالاخره این دفعه که رفتم دکتر بهش گفتم.

از ماه سوم همش میخواستم بگم و خیال خودمو راحت کنم ولی از تجربه دارا که میپرسیدم همشون میگفتن الان خیلی زوده بزار یکی دو ماه آخر بگو و من این همه مدت دو دل بودم و نگران که نکنه دکتر بگه من فقط طبیعی زایمان میکنم!  خلاصه جلسه قبلی که رفتم پیشش برخلاف همیشه که یا عجله داشت یا زایمان داشت و میخواست زود بره،  اعصابش سر جاش بود منم از فرصت استفاده کردم و موضوع رو باهاش درمیون گذاشتم.  گفتم من میخوام سزارین بشم و طبیعی نمیخوام گفت کلاس های قبل از بارداری رو رفتی؟ گفتم نه گفت پس تو این کلاسا شرکت کن و واسه من گواهیشو بیار اگه بازم قانع نشدی که طبیعی بهتره من سزارینت میکنم ولی باید بدونم که تو با اطلاعات کامل سزارین رو انتخاب کردی!  الان رفتم ثبت نام کردم واسه کلاسای قبل بارداری تا حداقل یه گواهی دستم باشه و حرفی واسه زدن داشته باشم. اولین جلسه اش شنبه است 

بریم ببینیم چی میشه. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
مهـــ شین

نظرات  (۲)

من که تا حالا سزارین نکردم! 
ولی تجربه اطرافیان بهم میگه سزارین بهتر از طبیعیه! اونم با اون وضعی که تو بیمارستانها و زایشگاههای ایران بچه به دنیا میارن! 


پاسخ:
درسته سزارین نکردی ولی طبیعی یه بار زایمان کردی و یادت نیستا یکم فکر کن!  مگه تو دفاع نکردی!  :-)) 
ولی بدون شوخی اره تو ایران طبیعی زایمان کردن واقعا مصیبته مصیببببببت!!!! 
It's good to get a fresh way of lonoikg at it.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی