چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چشم و گوش و سر!!!

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ق.ظ

مدت خیلیییییی زیادیه که سردرد و چشم درد دارم مخصوصا موقع نگاه کردن به موبایل یا تلویزیون دیدن.. از قبل بارداری یعنی از دو سالم بیشتره ولی همین که قصد کردم برم دکتر بارداری شروع شد و زایمان و بچه داری و... تا اینکه گوش درد شدید هم بهش اضافه شد 😔 😔 😔 😔 اونقدری که اگه تو ماشین صدای اهنگ بیاد و دو نفرم درحال صحبت باشن گوشای من میخواد منفجر بشه مجبورم پنبه بذارم یا حتی اگه تو اتاق دو طرف گوش من دو نفر صحبت کنن باز همون حال بهم دست میده جیغ های مهرادم که دیگه بماااااااااند که چه میکنه با من!!!!! 

خلاصه دیگه دیدم این یکی رو به هیچ وجه نمیتونم تحمل کنم و رفتم دکتر گوش اونم یه تست حساسیت شنوایی فرستادم و رفتم اصفهان تست دادم و بردم پیش دکتر گفت گوشت مشکلی نداره دردای گوش و چشم و سرت کاملا عصبی هستند و سردردام بیشتر به میگرن شبیهه. بهم قرص اعصاب داد و گفت چون بچه شیر میدی مجبورم خفیفشو بهت بدم... راستی گفت موبایل تشدیدش میکنه واسه همین یه عااااااالمه از گروه ها و کانالامو حذف کردم و دارم سعی میکنم کمتر با موبایل کار کنم. 

وقتی این چند سال و مرور میکنم میبینم دکتر بیجا نمیگه واقعا اعصابم ضعیف شده مخصوصا از بعد از اون اتفاق لعنتی... 

امید به خدا باید تا میتونم ارامشمو حفظ کنم... 

من میتونم 😌😌😌😌

انشاالله

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸
مهـــ شین

نظرات  (۱)

زندگی بعضی از ادمها مثل یک برکه ارومه و زلاله... که همه موجودات کنارش اروم گرفتند.. یهو یه چیزی مثل یه تیکه سنگ بزرگ پرت میشه وسط برکه.. یا از وسط برکه یه طوفانی به پا میشه که ارامششو بهم میزنه.. همه بهم میریزن.. پرنده ها پرواز میکنند ماهیها تو عمق اب فرو میرن.. این برکه بعد از تحمل تلاطم این اتفاق، دوباره ارامش خودش رو حفط میکنه و مامنی میشه برای ماهیها و پرنده ها و ... 

بعضی اتفاقها تو زندگی ما شبیه همون سنگه است! دل ادم رو بد جور میلرزونه اونقدر که تا سالها ناارامیش و موجهاش همچنان ادامه داره.. ولی این مائیم که باید بتونیم کم کم خودمون رو اروم کنیم و با این شرایط کنار بیایم.. هر چند خیلی سخته.. ولی برای ارامش برکه زندگیمون و ماهی های درونمون و حتی پرنده هایی که کنارمونند باید بتونیم.. 


پاسخ:
چه مثال قشنگی👍👍
راستش برکه زندگی ما اونقدری که از دور به نظر میومد آروم و زلال نبود(اصلا فکر نمیکنم توی این دنیا کسی وجود داشته باشه که زندگیش بدون مشکل باشه)  ولی میدونی یهو سر و کله ی یه طوفان مهیییییییب مثل مرگ یک عزیز، که وارد زندگی آدم میشه تازه به آدم میفهمونه که بقیه مسایل و مشکلاتی که فکر میکردی خیییییلی بزرگ و وحشتناکن، چقدر کوچک و بی ارزش بودن... به قول قدیمیا فقط مرگ هست که چاره نداره بقیه مشکلات همه حل شدنی هستند،حیف که بعضی وقتا آدم دیر به بعضی چیزا پی میبره. 
اره درست میگی ادم باید بتونه درهر شرایطی خودشو و زندگیشو از تلاطم نجات بده و آروم کنه... درستشم همینه اینجوریه که آدم صیقل پیدا میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی