چرند و پرندهای دوستانه!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اینستاگرام

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۳۷ ب.ظ

چند روزه اینستاگراممو پاک کردم... 

اول از همه اینکه شارژ خیلی مصرف میکرد... قبص موبایلم این دفعه شد 200 هزار تومن مغزم سوت کشید. 

بعدشم به خاطر اینکه دیگه کم کم حالم داشت به هم میخورد از اداها و پزای الکی و دروغیه بعصیا... یه سری از کسایی که مکان خوبی پیدا کردن برای عقده گشایی و جبران کمبودهاشون... 

البته خوبی هایی هم داره ولی من عطاشو به لقاش بخشیدم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲
مهـــ شین

نظرات  (۱)

باهات کاملا موافقم
پیج یسری ها به قول تو شده محل عقده گشایی
من دلم نمیاد اینستا رو حذف کنم چون خیلی عکس گذاشتن رو دوست دارم😆. ولی خیلی دلم میخواد یسری ها رو انفالووووو کنممممممممم 😠😠😠
من دلم به حال اونایی میسوزه که مدام سرسون تو اینستاست ظاهر زندگی دیگرون رو میبینند و حسرت زندگی این و اون رو میخورن دریع از اینکه اینا همش ظاهره و معلوم نیست توش چخبره!😕😕
پاسخ:
دقیقا.. چند رویی بعضیا و اینکه به قول تو معلوم نیست توی زندگیشون چه خبره ولی یه جوری خودشونو نشون میدن که ‌همه فکر کنن؛ همه چی آرومه اینا چقدر خوشبختن، باعث میشه آدم یه حس ترحم توام با عصبانیت بهش دست بده. بابا جون خودت باش، بگو من همینی ام که هستم زندگیمم همینیه که هست والا. ادا درمیارن الکی. 
از یه طرف دیگه هم که یادم رفت تو پستم بنویسم، اینستا مکانی شده واسه یه عده ی دیگه ای از آدم های فضول که عشقشون سرک کشیدن تو زندگی خصوصی دیگران و یک کلاغ چل کلاغ کردنه، که باز این دسته از آدمام حرص آدمو درمیارن. خب پس چه کاریه توی همچین محیطی بودن! من که راحت شدم اومدم بیرون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی